השאלת עזרי שמיעה

השאלת מערכת הגברה אישית (FM)

לרווחת חברי הארגון וכלל ציבור האנשים עם ירידה בשמיעה, ארגון בקול מפעיל מספר מאגרי השאלה של עזרי שמיעה ובנק תרומה של מכשירי שמיעה יד שנייה.

 

  • יד לתעסוקה שווה // מאגר להשאלת ציוד למעסיקים, אשר מטרתו לקדם שוויון הזדמנות בתחום התעסוקה.

ארגון בקול יחד עם עמותות נוספות (כל אחת בתחום מומחיותה) מפעילים עבור זרוע העבודה של משרד הכלכלה תכנית להשאלת עזרים למעסיקים המעוניינים לקלוט או לשמר עובדים עם מוגבלות.

ההשאלה מתבצעת ללא צורך בתשלום כלשהו, ובסיום תקופת השאלה של חצי שנה ניתנת למעסיק האפשרות לרכוש את העזרים במחירים מוזלים ובהנחות משמעותיות.

למידע נוסף, פירוט תנאי הזכאות ובקשה להשאלה – לחצו כאן!

 

  • מאגר להשאלת מערכות הגברה אישית (מערכות FM)

אנו מציעים השאלה של מערכות הגברה אישית (המכונות לרוב "מערכות FM") במחיר סמלי ביותר. השירות מיועד לסטודנטים, למשתתפים בקורסי הכשרה, ליוצאים לטיולים מאורגנים ולכל מי שמעוניין בהשאלה של מערכת מסוג זה לפרק זמן קצוב ו/או לצורך התנסות.

מערכות הגברה אישית מורכבות לרוב ממשדר, אותו נושא הדובר (לדג. המורה, המרצה, מדריך הטיולים) דרכו משודר אות הדיבור ישירות אל מקלט, אותו נושא אדם המרכיב מכשירי שמיעה ן/או שטלי שמיעה. המערכת מאפשרת בין השאר, שינוי משמעותי של היחס בין אות הדיבור ורעש הסביבה לטובת הראשון מן השניים, מה שמקל רבות על הבנת הנאמר באמצעות עזרי השמיעה בהם משתמש המקשיב.

סטודנטים? מתכננים לימודים גבוהים בעתיד הקרוב?

חשוב שתדעו: השיקום המקצועי של המוסד לביטוח הלאומי לרוב לא מממן רכישה של מערכת הגברה אישית (FM) בשנה הראשונה ללימודים. זו אחת הסיבות בגללן אנחנו מפעילים את מאגר ההשאלה הזה.

זקוקים למערכת הגברה אישית? מעוניינים לנסות?
פנו אלינו:
בטלפון – 03-5257001
בדוא"ל – [email protected]

או השאירו פרטים בטופס מטה ונחזור אליכם.

  • בנק מכשירי שמיעה יד שנייה לתרומה

לארגון בקול בנק משכירי שמיעה משומשים לתרומה, עבור כל מי שזקוק למכשיר שמיעה וידו אינה משגת. מכשירים אלו מתקבלים בארגון בקול כתרומה מאנשים שאינם זקוקים להם יותר, בשל מגוון סיבות.

חשוב לציין כי בזכות הפעילות של ארגון בקול כל אדם הזקוק למכשירי שמיעה בישראל זכאי להתאמה בהשתתפות מוגברת של קופות החולים. זכאות זו מתחדשת אחת לשלוש וחצי שנים, ומאפשר לרעוש מכשירי שמיעה בהשתתפות עצמית נמוכה או ללא השתתפות עצמית כלל, בהתאם למכשירים הנבחרים. למידע נוסף לחצו כאן!

כתוצאה מכך בנק תרומת מכשירי השמיעה המשומשים של ארגון בקול משמש בעיקר אנשים שכבר ממשו זכאות זו והותאמו להם מכשירי שמיעה ומשום מה זקוקים למכשיר חלופי עד להשלמת פרק הזמן לחידוש הזכאות (לדג. אבדן מכשירים). במקרים מסוימים קופות החולים אף מאשרות את הקדמת חידוש הזכאות למכשירי שמיעה חדשים, כך שבמידת הצורך כדאי תמיד לפנות אליהן ולנסות.

זקוקים למכשיר שמיעה חלופי?

פנו אלינו:
בטלפון – 03-5257001
בדוא"ל – [email protected]

או השאירו פרטים בטופס מטה ונחזור אליכם.

 

זקוקים למידע נוסף? פנו אלינו!

או השאירו פרטים בטופס מטה ונחזור אליכם.

בודק...